WEBOVÁ PREZENTACE, postup při výrobě prezentace
Prosím vyberte si z nasledujících možnosti:
Slovo úvodem:
Současny trend v oblasti firemních internetových prezentací nasvědčuje tomu, že k upoutání navštěvníka webových stranek již nestačí mít tzv. "statické stránky", které nejsou aktualizovány vůbec nebo minimalně. Většina progresivních firem, které chtějí mít ze své webové prezentace konkrétní přínos, od statického modelu ustoupila a začala se aktivně podílet na aktualizaci svých webových prezentací. Stále častěji je požadováno komplexní řešení, s jehož pomocí lze dosáhnout úspor v nákladech a zároveň web použít jako jeden z prodejních kanálů, doplňující stávající prodejní cesty. Webové stránky by tudíž měly umožňovat odesílání objednávek, působit jako kontaktní a informační centrum, spravovat zákaznická data a vést zákaznické statistiky a poskytovat ceníky a další dokumenty v elektronické podobě. Na uživatele (navštěvníka) musí webová prezentace působit kompaktně, atraktivně a musí být snadno zapamatovatelná a zaroveň rozlišitelná od ostatních. Maximální důraz se klade na kvalitu grafického návrhu, který musí upoutat již při prvním "načtení", už formou kvalitního, detailně propracovaného designu, popřípadě formou animovaného Flashe. V případě použití technologie Flash je třeba zohlednit přenosové kapacity datových linek předpokladané cílové skupiny uživatelů. Efekt flashové prezentace je však o mnoho vyšší než v případě standardních grafických prvků. Doporučujeme proto oba tyto prvky kombinovat, například na úvodní stránce.
Slevy
Na objednané služby samozřejme poskytujeme slevy.