WEBOVÁ PREZENTACE, postup při výrobě prezentace
Prosím vyberte si z následujících možností:
Slovo úvodem:
Současný trend v oblasti firemních internetových prezentací nasvědčuje tomu, že k upoutání návštěvníka webových stránek již nestačí mít tzv. "statické stránky", které nejsou aktualizovány vůbec nebo minimálně. Většina progresivních firem, které chtějí mít ze své webové prezentace konkrétní přínos, od statického modelu ustoupila a začala se aktivně podílet na aktualizaci svých webových prezentací. Stále častěji je požadováno komplexní řešení, s jehož pomocí lze dosáhnout úspor v nákladech a zároveň web použít jako jeden z prodejních kanálů, doplňující stávající prodejní cesty. Webové stránky by tudíž měly umožňovat odesílání objednávek, působit jako kontaktní a informační centrum, spravovat zákaznická data a vést zákaznické statistiky a poskytovat ceníky a další dokumenty v elektronické podobě. Na uživatele (návštěvníka) musí webová prezentace působit kompaktně, atraktivně a musí být snadno zapamatovatelná a zároveň rozlišitelná od ostatních. Maximální důraz se klade na kvalitu grafického návrhu, který musí upoutat již při prvním "načtení", už formou kvalitního, detailně propracovaného designu, popřípadě formou animovaného Flashe. V případě použití technologie Flash je třeba zohlednit přenosové kapacity datových linek předpokládané cílové skupiny uživatelů. Efekt flashové prezentace je však o mnoho vyšší než v případě standardních grafických prvků. Doporučujeme proto oba tyto prvky kombinovat, například na úvodní stránce.
Slevy
Na objednané služby samozřejmě poskytujeme slevy.